Розділи:
Нещодавно компанія «МІРОПЛАСТ» презентувала ринку свої нові системи з сімейства WDS 76. Віконний консалтинг поспілкувався з керівництвом МІРОПЛАСТ і дізнався, чому для нових серій була обрана саме така ширина і як вони впишуться в український віконний ринок.
Віконний консалтинг: Пане Сергію, чому МІРОПЛАСТ вирішив розробити нове сімейство профілів WDS 76?
Сергій Даців: Ринок вікон та дверей дуже різноманітний: є безліч технічних рішень, що задовольняють різні вподобання клієнтів. Це призводить до конкуренції в асортименті продуктів, що, здавалось би, не є поганим. Проте, в цієї медалі є й інша сторона – чим більший асортимент має виробник, тим менш гнучким він стає для своїх клієнтів. За моїми спостереженнями, наші колеги вирішують цю проблему шляхом оптимізації асортименту в рамках однієї монтажної ширини.
Це значно спрощує планування, логістику, переробку і, як наслідок, покращує загальну ефективність та швидкість реакції на запити споживача.
76 мм – це на сьогодні ідеальне рішення як для задоволення очікувань найвимогливіших споживачів, так і з огляду на економічну доцільність. А асортимент та оптимізацію під потреби покупців можна забезпечити в інший спосіб: колірними рішеннями профілів, ступенем надійності армування, властивостями склопакетів, комплектацією фурнітури та стандартом монтажу.
Саме такий шлях розвитку обирають наші колеги і ми його поділяємо.
В.К.: Але ж системи 76 мм від європейських виробників все ще не дуже поширені.
С.Д.: Так, оскільки це найновіші продукти і наші європейські колеги не можуть одразу відмовитись від існуючих систем. Списати сотні фільєр і в один момент їх всі замінити на нові – це дорого і складно. Тому цей перехід в них відбувається поступово: спочатку ринки «старої» Європи, далі Східної.
Для нас ринок України – це основний ринок. Ми – український виробник, і ми вирішили дати українському споживачеві відразу сучасне продуктове рішення, надати можливість нашим виробникам вікон розвивати експорт конструкцій з сучасних систем.
В.К.: Що включає в себе WDS 76?
С.Д.: При розробці сімейства ми орієнтувались на потреби вимогливого споживача, який мешкає в котеджі. В нього є потреба в енергоефективних вікнах за розумну ціну, яку задовольняє 76 AD, є бажання і готовність отримати ще кращі показники – для цього є 76 MD, є бажання мати енергоефективні та надійні вхідні двері, що вирішується з 76 AD, є потреба в широких дверях для виходу на внутрішнє подвір’я – для цього розроблено слайдинг SL 76.
Та ж історія з потребами мешканців квартир. Розсувні двері для виходу на балкон з економією простору в кімнаті – це SL 76, теплі вікна за оптимальною ціною – 76 AD, конструкції з максимальними показниками енергоощадності, звукоізоляції, герметичності – 76 MD.
В.К.: Чому нові системи ви створювали з монтажною шириною саме 76 мм?
С.Д.: Ми відштовхувались від оптимальної та найбільш функціональної ширини склопакету.
В профілях WDS 76 ми передбачили можливість встановлення таких найбільш практичних та функціонально доцільних склопакетів з розміром 48 мм.
В.К.: Але ж перехід на системи 76 мм призведе до росту цін на ринку, який і без того відчутно просів з початку агресії?
С.Д.: Завдяки продуманим технічним рішенням та оптимізації власних витрат ми пропонуємо новий продукт практично за ціною стандартної системи 70 мм.
Наша стратегія полягає в тому, щоб створити кращий, сучасніший продукт в ціну звичайного, а не конкурувати дешевшими продуктами.
Ми плануємо, що сімейство профілів WDS 76 стане основним у нашому асортименті та замінить профільні системи 70 та 82 мм.
МІРОПЛАСТ продовжує виводити віконну галузь України на якісно новий рівень. Вже зараз компанія презентує нові...
МІРОПЛАСТ продовжує виводити віконну галузь України на якісно новий рівень. Вже зараз компанія презентує нові віконні системи з сімейства WDS...
Україна невпинно наближається до того, щоб зайняти своє заслужене місце в Європейському Союзі. Ще на перших етапах кандидатства ми почали...