Розділи:
Маючи власний бізнес та клієнтів, сьогодні дуже важливо бути присутнім у діджитал-просторі. У цій статті ми дамо рекомендації щодо ведення сторінки салону WDS у соц. мережі Facebook.
За даними дослідницького агентства Kantar TNS сайт facebook.com знаходиться у трійці лідерів по запитам в Україні. Люди шукають там найсвіжіші новини, діляться інсайтами, роблять шопінг та беруть участь в акціях. Наявність сторінки у соц.мережах збільшує довіру до точки продажу та полегшує вибір споживачів на вашу користь.
Для власників віконних салонів існує два варіанти ведення сторінки в залежності від цілей. Розглянемо детальніше.
Ціль 1. Створення візитної картки бізнесу у Facebook
Це означає номінальну присутність вашого бізнесу. Клієнт матиме більше довіри до організації, якщо зможе знайти інформацію про неї у мережі. А якщо ви не бачите сенсу у створенні власного веб-сайту або не можете виділити ресурс на його розробку, бізнес-сторінка у Facebook – ваш ідеальний варіант. У цьому випадку достатньо разового наповнення контенту. Це можуть бути фотозвіти ваших робіт та загальна інформація про компанію. Доцільним для такого типу сторінки буде пасивне розміщення постів: одного поста на тиждень достатньо, щоб підтримувати імідж діючого бізнесу.
Ціль 2. Створення додаткового каналу продажів
Якщо ви все ж таки вирішили скористатися усіма перевагами присутності у Facebook та привести до свого салону більше зацікавлених клієнтів, необхідно дотримуватися принципово іншої стратегії та приділяти увагу наступним пунктам:
– Назва. З неї все починається. Називаючи салон «Вікна WDS» або просто «WDS Київ», ви асоціюєте себе з брендом, а не з вашим бізнесом. Рекомендуємо називати сторінку «Салон вікон WDS у м.Київ». Таке формулювання зробить вашу сторінку більш унікальною.
– Унікальність. В комунікації зі споживачами радимо вам акцентувати увагу на унікальних перевагах замовлення вікон саме у вашому салоні. Якщо ви працюєте з відомим брендом, не слід перетворювати свою сторінку на його «клона». Краще більшу увагу приділяти власному контенту. Перед репостом з офіційної сторінки «WDS» завжди задавайте собі питання «Для кого?». Щоб відрізнятися від конкурентів ви маєте вивчити свою цільову аудиторію та розробляти для неї оригінальний контент-план.
– Контент-план. SMM-фахівці рекомендують розподіляти контент рівноцінно на три категорії: навчальний, розважальний та інформативний. Про що можна і необхідно говорити? Про нюанси якісного монтажу, який виконують ваші фахівці, про акції для покупців, про новинки, свята та ситуації. Ви також можете влаштовувати конкурси для клієнтів та пропонувати знижки за якісь дії, котрі сприяють покращенню вашої репутації або розповсюдженню інформації про ваш салон. Продаючи продукцію певного бренду, ви можете також робити репости зі сторінки самого бренду, але дозовано, і лише якщо цей контент задовольняє вимогам вашого контент-плану.
– Бюджет. Ви маєте бути готовими до витрат на рекламу. Враховуючи зміну алгоритмів мережі Facebook, недостатньо буде просто робити пости. На рекламні кампанії та підняття постів треба закладати не менше ніж 2 000 грн на місяць. Інакше, всі ваші зусилля досягти вашої аудиторії будуть марними.
– Час та кваліфікація. Якщо для номінальної присутності у Facebook достатньо час від часу викладати фото своїх робіт, то для досягнення більших результатів треба враховувати, що ведення та просування сторінки займає доволі багато часу. Також треба розібратися у налаштуваннях та постійно моніторити оновлення мережі та вдосконалювати свою роботу. Розгляньте можливість найняти SMM-спеціаліста для консультацій, або на повноцінне ведення вашого проекту під вашим контролем.
– Дизайн. Ілюстрації до постів мають бути привабливими, виразними та привертати увагу. Якщо у вас немає дизайнера, ви можете конструювати стильні зображення за допомогою онлайн сервісів Crello, Canva, Fotor або BeFunky. Пам’ятайте, що Facebook має обмеження по кількості рекламного тексту на зображенні, особливо, якщо ви плануєте просувати свій пост. Текст має займати не більше 20% фону на картинці.
– Деталі. Ви можете знайти дійсно багато корисної інформації щодо ведення бізнес-сторінки у мережі, але завжди адаптуйте її під свої потреби. Наприклад, ви можете налаштувати pop-up повідомлення на сторінці таким чином, щоб клієнт звертався до вас одним кліком, натиснувши на питання, які ви самі запрограмуєте у чаті. Наприклад «Де знаходиться ваш салон?», «Прорахувати вартість», «Викликати майстра».
– Реакція. Працюйте з негативом у відгуках та коментарях. Рідко хто залишає нейтральні коментарі на бізнес-сторінках. Частіше коментують або вкрай захоплені споживачі, або ті, хто обурений сервісом або продуктом. Піклуйтеся про них і не залишайте без уваги жодний коментар.
– Авторські права. Використовуючи зображення з Інтернету, слідкуйте, щоб ви не порушували чиїхось авторських прав. Для контенту краще купувати доступ до великих стоків з мільйонами зображень, або ж користуватися безкоштовними стоками. Окрім того, левову долю вашого контенту мають складати фото об’єктів, які засклив ваш салон. Демонстрація ваших вдалих робіт – перший і головний привід для клієнта звернутися саме до вас.
Сподіваємося, наші поради надихнуть вас на нові досягнення в SMM просуванні. Бажаємо вам розвитку та креативних ідей!
Раді повідомити, що будівництво нового логістичного центру «МІРОПЛАСТ» успішно завершено! Реалізація цього проєкту – це важливий крок назустріч партнерам. В...
ТМ WDS розширює асортимент універсальних профілів. Новий продукт – облицювальний профіль 80 мм (арт. 161) – вже доступний для замовлення....
У спецвипуску Forbes Ukraine «Хто є хто» зібрано досьє на 303 СЕО провідних українських компаній. Серед них і генеральний директор...