Вікна WDS

Як перевірити оригінальність ПВХ-профілю в пластикових вікнах

Купуючи металопластикове вікно, кожен з нас прагне до економії: сучасна ПВХ-конструкція може коштувати недешево, тож прагнення скоротити витрати є цілком зрозумілим. Несумлінні продавці можуть скористатися цим, замінивши дорожчі комплектуючі дешевими (і тому менш якісними).

Насправді такі ситуації зустрічаються все рідше, але все ж ризик купівлі підробки існує. Саме тому будь-кому, хто замовляє металопластикові вікна, варто знати, як відрізнити оригінальний ПВХ-профіль від підробки.

Ризики при купівлі пластикових вікон з неоригінального профілю

Причина, з якої недобросовісні продавці замінюють обіцяний замовнику оригінальний профіль підробкою (звісно, більш дешевою), очевидна  —  вигода. За рахунок низької вартості профільної системи збільшується прибуток від реалізації конструкції. Зовні ж профілі виглядають досить схоже (деякі взагалі ідентичні, аж до збігу габаритів), тому відрізнити підробку візуально замовник не може.

У чому ж полягають ризики?

Крім очевидного  —  переплати за дешевший профіль  —  потрібно врахувати наступне:

У будь-якому випадку підробка буде менш якісною в порівнянні з оригіналом (економлять завжди за рахунок зниження собівартості), тому від такої покупки варто відмовитися. Як же виявити підробку?

Ознаки оригінального профілю в пластикових вікнах

Зрозуміти, чи оригінальний профіль перед ним, чи ні, неспеціалісту досить складно. За відсутності помітних відмінностей (наприклад, різницю в 10 мм між 60 мм і 70 мм можна зафіксувати навіть візуально) варто зосередитися на ключових ознаках.

Захисна плівка

Основний інструмент маркування профілю  —  захисна плівка. Крім основної функції (захисту пластику від пошкоджень при транспортуванні і монтажі) вона містить інформацію про виробника і тип профільної системи. Так, на профілі, що екструдуются на заводі «МІРОПЛАСТ», наноситься захисна плівка з маркуванням WDS або MIROPLAST. Також можливе ко-брендування з компанією-партнером: в цьому випадку на плівку наносяться як логотипи WDS, так і логотип компанії, для якої було екструдовано профіль, або виключно логотип компанії-партнера.

Маркування профілю

Другий важливий інструмент  —  маркування на самому профілі. Воно наноситься на заводі при виготовленні профілю за допомогою спеціального принтера. Щоб маркування не псувало зовнішній вигляд виробу, його наносять в максимально непомітне місце  —  паз для штапика. Побачити це маркування на готовому вікні можна на рамі та імпості.

Маркування абсолютної більшості профілів містить однакову інформацію. Обов’язково вказується:

Перші два пункти особливо важливі для ідентифікації оригінальної продукції. Так, наприклад, у всіх профілів з лінійки WDS на початку маркування повинні бути присутні абревіатура WDS або назва компанії МІРОПЛАСТ.

Обидві ознаки  —  і плівка, і маркування  —  досить очевидні. Навіть непрофесіонал може звірити інформацію з вказаною в договорі і зрозуміти: чи виготовлено ​​конструкцію з оригінального профілю, чи ж несумлінний постачальник намагається обдурити покупця, запропонувавши підробку з невідомими характеристиками. Власне, ризик потрапляння в таку ситуацію  —  ще один аргумент на користь придбання ПВХ-вікон тільки в фірмових салонах з хорошою репутацією.

Дізнайтесь більше про всі переваги віконних систем WDS 8SWDS 7SWDS 6SWDS 5S. Для замовлення вікон WDS у вашому місті радимо звертатись у брендові салони, представлені в розділі «Де купити». Щоб ознайомитись з іншими матеріалами, переходьте у розділ «Всі статті».