Розділи:
Купуючи металопластикове вікно, кожен з нас прагне до економії: сучасна ПВХ-конструкція може коштувати недешево, тож прагнення скоротити витрати є цілком зрозумілим. Несумлінні продавці можуть скористатися цим, замінивши дорожчі комплектуючі дешевими (і тому менш якісними).
Насправді такі ситуації зустрічаються все рідше, але все ж ризик купівлі підробки існує. Саме тому будь-кому, хто замовляє металопластикові вікна, варто знати, як відрізнити оригінальний ПВХ-профіль від підробки.
Причина, з якої недобросовісні продавці замінюють обіцяний замовнику оригінальний профіль підробкою (звісно, більш дешевою), очевидна — вигода. За рахунок низької вартості профільної системи збільшується прибуток від реалізації конструкції. Зовні ж профілі виглядають досить схоже (деякі взагалі ідентичні, аж до збігу габаритів), тому відрізнити підробку візуально замовник не може.
У чому ж полягають ризики?
Крім очевидного — переплати за дешевший профіль — потрібно врахувати наступне:
У будь-якому випадку підробка буде менш якісною в порівнянні з оригіналом (економлять завжди за рахунок зниження собівартості), тому від такої покупки варто відмовитися. Як же виявити підробку?
Зрозуміти, чи оригінальний профіль перед ним, чи ні, неспеціалісту досить складно. За відсутності помітних відмінностей (наприклад, різницю в 10 мм між 60 мм і 70 мм можна зафіксувати навіть візуально) варто зосередитися на ключових ознаках.
Основний інструмент маркування профілю — захисна плівка. Крім основної функції (захисту пластику від пошкоджень при транспортуванні і монтажі) вона містить інформацію про виробника і тип профільної системи. Так, на профілі, що екструдуются на заводі «МІРОПЛАСТ», наноситься захисна плівка з маркуванням WDS або MIROPLAST. Також можливе ко-брендування з компанією-партнером: в цьому випадку на плівку наносяться як логотипи WDS, так і логотип компанії, для якої було екструдовано профіль, або виключно логотип компанії-партнера.
Другий важливий інструмент — маркування на самому профілі. Воно наноситься на заводі при виготовленні профілю за допомогою спеціального принтера. Щоб маркування не псувало зовнішній вигляд виробу, його наносять в максимально непомітне місце — паз для штапика. Побачити це маркування на готовому вікні можна на рамі та імпості.
Маркування абсолютної більшості профілів містить однакову інформацію. Обов’язково вказується:
Перші два пункти особливо важливі для ідентифікації оригінальної продукції. Так, наприклад, у всіх профілів з лінійки WDS на початку маркування повинні бути присутні абревіатура WDS або назва компанії МІРОПЛАСТ.
Обидві ознаки — і плівка, і маркування — досить очевидні. Навіть непрофесіонал може звірити інформацію з вказаною в договорі і зрозуміти: чи виготовлено конструкцію з оригінального профілю, чи ж несумлінний постачальник намагається обдурити покупця, запропонувавши підробку з невідомими характеристиками. Власне, ризик потрапляння в таку ситуацію — ще один аргумент на користь придбання ПВХ-вікон тільки в фірмових салонах з хорошою репутацією.
Дізнайтесь більше про всі переваги віконних систем WDS 8S, WDS 7S, WDS 6S, WDS 5S. Для замовлення вікон WDS у вашому місті радимо звертатись у брендові салони, представлені в розділі «Де купити». Щоб ознайомитись з іншими матеріалами, переходьте у розділ «Всі статті».
У спецвипуску Forbes Ukraine «Хто є хто» зібрано досьє на 303 СЕО провідних українських компаній. Серед них і генеральний директор...
Маємо важливу новину! Починаючи з 1 листопада акція на приховані петлі у вікнах WDS 76 MD не обмежується двобічною ламінацією,...
Нові порогові рішення для WDS SL 76 дозволяють облаштувати майже безбар’єрний вихід на терасу. У розсувних конструкціях WDS SL 76...